Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všechny ty dotazníky jsou jen krmivem pro byrokracii. Nepotřebují ta čísla, protože jim do nich nic není. Je každého věcí, co si i jako podnikající osoba koupí a to za svoje prostředky. Byrokrati pak z toho počítají přesné výsledky z nepřesných čísel. Prostě nic. Neposílat.

0 0
možnosti
Foto

To, co uvádíte v titulku, je pro přijetí uchazeče na místo státního úředníka základním předpokladem.

0 2
možnosti
JP

J21a93n 48P45a93l42l42a46s

8. 4. 2016 22:57

Už dva státní úředníci Vám dali minus.

0 0
možnosti
OP

R^. Já takové věci beru z gruntu (podnikatelka tedy nejsem) a abych měla od byrokratů pokoj, sesumarizuji jejich nesmysly, popíšu je, připravím kopie příslušných dokumentů a pošlu jim to doporučeně. Pak oni musí reagovat a většinou se to upraví

0 0
možnosti
MS

To je sice hezké, ale v současnosti je to vše svázané lhůtami a jedno se odkazuje na druhé. Takže když někde něco pošvihnu, tak to mohu zabalit rovnou. A že jsem někde psal dopis, tak to nikoho nezajímá.

1 0
možnosti
Foto

Mě napsali, že mi něco pošlou k vyplnění a pak mi přišel výhružný dopis, že jsem něco nevyplnil, co mi údajně zaslali. Tak jsem si tam zavolal, že jsem nic nedostal aby mi to poslali znovu, ale už mi od nich nic nepřišlo, tak si myslím, že si mě vyřadili ze své databáze.

0 0
možnosti
JL

Nejsem podnikatel, takže mi nic takového nechodí. Ale podle mého názoru jste vedle. Jestli to všechno je po Vás vyžadováno, tak za to může moc zákonodárná - tedy Parlament a také prezident, který to podepisuje taky. Úředník holt ty zákony jaksi musí dodržovat. Řekl bych, že brečíte na špatném hrobě.

1 0
možnosti
Foto

Vy si vážně myslíte, že prezident a parlament vymýšlejí a schvalují formuláře? Naprosto nesmyslné a zbytečné formuláře vymýšlejí úředníci, aby obhájili svoji zbytečnou, nicméně dobře placenou existenci.

3 0
možnosti
Foto

A když vám stát ty vámi rozeslané formuláře (pro závažnou nesrozumitelnost!) zase vrátí, aspoň budete mít něco pro děcka do školního sběru.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4119x
Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).

Seznam rubrik