Michael Sedláček

iDnes mi smazal příspěvek v diskuzi se slovem "BUZERANTI"

7. 11. 2014 15:13:08
A to jenom proto, že obsahoval slovo BUZERANTI. A byl to příspěvek v diskuzi o tom, že budeme muset každý měsíc posílát další nablblé hlášení kvůli DPH. Tak já nevím, jak to teď je. Nás slovutný pan prezident zde veřejně zavedl nový slovník a legalizoval používání, dle mého názoru sprostých slov, ve veřejno-právních médiích a já nemohu napsat slovo buzerant.

A nebo mi to bylo zakázáno proto, že se to nepřímo dotklo majitele tohoto plátku, který jako ministr financí tento zákon zavedl. Tak se kluci dohodněte, bud jsou tato slova v pořádku a nebo ne. Jestli tato slova v pořádku nejsou, tak je smazání mého příspěvku v pořádku. Ale pak je na snadě, aby se pan prezident za jejch použití omluvil a pokud možno nejlépe ihned odstoupil, protože jeho reakce, která následovala po jejich vyřčení, neměla nic společného s nějakou sebereflexí.

Či se zde schyluje k tomu, že někdo může a někdo ne? To mi přijde divné. Tuto dobu jsem zažil a děkuji už znovu ne. Proč prezident smí používat daleko hrubší slova a pak tvrdit, že je to v pořádku a já nesmím použít slovo v diskuzi.

A nebo jsem měl napsat, že Honza říkal, že to jsou buzeranti a pak by to bylo v pořádku?

Naivně budu očekávat, že mi to někdo z iDnes vysvětlí. Samozřejmě nevysvětlí, protože neví. Neví, jak se k tomu teď postavit, ale nechme se překvapit. Kdyby od nich byla nějaká reakce, tak to zde uveřejním. Tím spíš nebude.

Autor: Michael Sedláček | karma: 20.38 | přečteno: 1139 ×
Poslední články autora