Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nestrašme si děti reklamou

21. 09. 2014 14:25:00
Onehda jsem jel se svým tehdy osmiletým synem autem. Měli jsme puštěné rádio, běžel reklamní blok a po jeho skončení se ze zadního sedadla ozvalo: „A tatí, co je to ta sexuální síla.“ Z hlavy se mi zakouřilo, jak rychle jsem vymýšlel odpověď, která mu to vysvětlí, a moc se v tom nezamotám. Jak to tenkrát dopadlo, si již dnes nepamatuji, ale nicméně mi došlo, že i tyto malé děti reklamu poslouchají a vnímají.

Já být malým chlapcem, tak již teď mám trauma z toho, že se v dospělosti nevyspím. Protože budu muset pořád běhat na záchod. A když u toho vzbudím tu paní, co bude spát vedle mě, tak budu v průseru, protože se nedostaví to, co ona očekává. A že nebudeme moci hned.

Malá děvčata zase musí očekávat, že některé jejich dny se budou nést ve znamení zašpiněné postele a nemožnosti jít s kamarádkami do kavárny. Následně, že je budou zákonitě pronásledovat záněty močových cest a vaginální problémy.

Pro obě pohlaví bude noční můrou to, že je čeká neprůchodnost střev a zažívací problémy. A potom je určitě čekají problémy s klouby. Nakonec se ani nenají, protože jejich zubní protéza bude pořád padat.

Tedy potud, pokud nebudou jíst, užívat či používat ty správné prostředky. Hlavičky malé začnou přemýšlet: „No jo, ale kdy s tím začít, aby nebylo pozdě? A to, že jsem se včera v noci počůral, to je jako ono? Už je to tu? Tak brzy? A měl jsem problém zvednout tašku s nákupem. Opustila mě moje síla? Proč už teď vždyť jsem malý. Sakra neměl bych začít baštit ty pilule z reklamy?“ A trauma je tu.

Proč si strašíme naše děti již v útlém věku, kdy ony reklamou nechápou. Proč se musí při hokeji dívat na úplně debilní reklamu na to, že nějaký frajer s úplně červeným ksichtem může hned. Reklama je to debilní, z mého hlediska nevhodná, a hlavně před 22.00 nevysílatelná.

Dle mého názoru by se tato reklama měla vysílat úměrně k věku konzumentů. A reklama na zlepšování erekce rozhodně nepatří do odpoledního vysílání. Reklamní agentury by měly své zákazníky přesvědčit, že odpolední čas není rozhodně na tuto reklamu vhodný. A inzerent by měl jejich připomínku vzít, protože oni tomu rozumí (tedy alespoň by měli). A neměla by to být bezostyšná honba za tím, jak vyluxovat reklamní rozpočet klienta do poslední koruny v co nejkratším čase. Ano chápu, je to jednoduché, klient to chce, médium přihodí nějaké časy za lepší cenu atd. Klasické kolečko reklamy. Ale to u toho nemůžeme být alespoň trochu soudní?

To jsme doopravdy došli tak daleko, že nebudeme na nikoho brát ohled a budeme hrnout jakoukoliv reklamu o sto šest 24 hodin denně? Zajímal se nějaký reklamní expert tím, zda to případné konzumenty spíše neodrazuje? Já za sebe mohu říci, že mě by to bývalo bylo od koupě odradilo. Resp. nepřesvědčilo by mě to. Dobrý výrobek nepotřebuje tak masivní podporu za každou cenu. A ne že bych to potřeboval to tedy určitě ne, ale já tomu tak moc nevěřím.

Autor: Michael Sedláček | neděle 21.9.2014 14:25 | karma článku: 17.58 | přečteno: 961x

Další články blogera

Michael Sedláček

Omluví se, neomluví se na hradě panu Schapirovi?

Chtěl jsem komentovat to, co náš hradní pán a jeho kašpárek předvedli ve vztahu k panu velvyslanci. Při psaní textu jsem se tam na...., že jsem text smazal. A shrnu to do jednoduchého textu.

10.11.2016 v 14:42 | Karma článku: 22.21 | Přečteno: 491 | Diskuse

Michael Sedláček

Demence státního úředníka

Náš stát mě již několik dlouhých let zásobuje statistickými výkazy, které chce, aby jim vyplnil. Nezapomene vždy náležitě zdůraznit, kolik mě to bude stát, když to neudělám.

8.4.2016 v 10:05 | Karma článku: 37.24 | Přečteno: 1635 | Diskuse

Michael Sedláček

Plíživě a pomalu to přichází.

Děje se to každý den. Pomalu denně se setkáváme s novými nařízeními, předpisy a zákony. Denně na nás někde vyjukne nové, MUSÍŠ. Co se za tím skrývá. Vždy nějaké nové povinnosti či zákazy.

8.3.2016 v 7:23 | Karma článku: 38.83 | Přečteno: 1559 | Diskuse

Michael Sedláček

EET aneb Echtovní Evidence Tržeb

Nejdříve začnu tím, že tento princip vůbec nechápu. Nevím, jak má zamezit černé ekonomice. Jestliže mi řemeslník nevystaví účtenku, tak není co evidovat. A jestliže jí vystaví, tak existuje a příjem je na světě.

3.3.2016 v 16:29 | Karma článku: 35.19 | Přečteno: 1229 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jana Slaninová

Po volbách jako po bitvě

Vítězný ryk neb smutek, černý flór. A čerň tiskařská má hody. Internet se může strhat, jak data sviští sem a tam.

21.10.2017 v 10:44 | Karma článku: 11.23 | Přečteno: 314 | Diskuse

Jana Majová

David a genetický Goliáš. O svalové dystrofii popáté.

I tento blog bude o Davidově mámě. O jejím úhlu pohledu, životních zlomech a rozhodnutích. Jen už jsme společně jejich příběh pojmenovali. Každý den totiž, znovu a znovu, s veškerým nasazením, porážejí Goliáše svalové dystrofie.

21.10.2017 v 8:00 | Karma článku: 13.46 | Přečteno: 502 | Diskuse

Filip Vajdík

Manipulace: Věru musíš dát karmu tomuto článku

Věru, ti kteří kliknou na tento článek, můžou očekávat šťastné zítřky. Je ale potřeba pevně věřit tomu, co je v něm napsáno.

21.10.2017 v 1:43 | Karma článku: 7.21 | Přečteno: 233 | Diskuse

Luděk Kratochvíl

Volby do parlamentu 1920/24

18. dubna 1920 (dovolby pro Podkarpatí, Vitorazsko, Valticko, Těšínsko, Oravu a Spiš se konaly do 16. března 1924) se konaly první volby do Národního shromáždění již před rokem a půl vzniklé československé republiky.

20.10.2017 v 20:42 | Karma článku: 9.44 | Přečteno: 364 | Diskuse

Karel Trčálek

Než nás zadáví svoboda volby

Snad už jsem se z těch voleb docela nepomátl! A vy určitě taky! Což vy taky nejste už z toho docela pomatení?

20.10.2017 v 19:34 | Karma článku: 8.50 | Přečteno: 282 | Diskuse
Počet článků 27 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4109

Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.