Michael Sedláček

Omluví se, neomluví se na hradě panu Schapirovi?

Chtěl jsem komentovat to, co náš hradní pán a jeho kašpárek předvedli ve vztahu k panu velvyslanci. Při psaní textu jsem se tam na...., že jsem text smazal. A shrnu to do jednoduchého textu.

10.11.2016 v 14:42 | Karma článku: 25.11 | Přečteno: 514 | Diskuse

Michael Sedláček

Demence státního úředníka

Náš stát mě již několik dlouhých let zásobuje statistickými výkazy, které chce, aby jim vyplnil. Nezapomene vždy náležitě zdůraznit, kolik mě to bude stát, když to neudělám.

8.4.2016 v 10:05 | Karma článku: 37.35 | Přečteno: 1655 | Diskuse

Michael Sedláček

Plíživě a pomalu to přichází.

Děje se to každý den. Pomalu denně se setkáváme s novými nařízeními, předpisy a zákony. Denně na nás někde vyjukne nové, MUSÍŠ. Co se za tím skrývá. Vždy nějaké nové povinnosti či zákazy.

8.3.2016 v 7:23 | Karma článku: 38.91 | Přečteno: 1564 | Diskuse

Michael Sedláček

EET aneb Echtovní Evidence Tržeb

Nejdříve začnu tím, že tento princip vůbec nechápu. Nevím, jak má zamezit černé ekonomice. Jestliže mi řemeslník nevystaví účtenku, tak není co evidovat. A jestliže jí vystaví, tak existuje a příjem je na světě.

3.3.2016 v 16:29 | Karma článku: 35.34 | Přečteno: 1242 | Diskuse

Michael Sedláček

Virotik I to už přehání

Náš milostivý, slovutný, jasnozřivý a nejchytřejší pan prezident zase olíznul špunt. A je to tu zase. Tentokrát nebyly v ohrožení naše korunovační klenoty, ale obul se do lidí, kteří neholdují alkoholu a bůčku.

26.2.2015 v 14:33 | Karma článku: 27.41 | Přečteno: 1086 | Diskuse

Michael Sedláček

Žaluji naši justici – 2. díl

Tak to se vyplatí. Tedy krást, protože když vás chytnou s lupem, tak jste z obliga. Vy jste ho našli. Tak je to v kauze ukradených náhrobních destiček z Terezína. Tři výtečníci přinesli tyto destičky do sběrny, kde za ně dostali cca 50.000,- Kč, škoda byla vyčíslena na částku 1,73 mil. Kč. Ve sběrně stačilo prohlásit, že je to ze zrušeného hřbitova. Více nikoho nic nezajímalo.

27.1.2015 v 8:07 | Karma článku: 31.70 | Přečteno: 1027 | Diskuse

Michael Sedláček

Žaluji naši justici

Dnešního dne byl odsouzen třiatřicetiletý muž k 5,5 rokům ve vězení. Co udělal? Vlastně nic neudělal. Jel autem z Českých Budějovic do Plzně. Podle jeho obhájkyně to byl zkušený řidič, protože dojel do Plzně – bez řidičáku. Ten si nezapomněl doma, on jej neměl. A protože neměl také peníze, tak si u pumpy natankoval a odjel. Podle obhájkyně se to musí pochopit, nakoupil dárky na Vánoce a na benzín mu už nezbylo. Ale na pervitin ano, na ten měl a řízení pod jeho vlivem mu prý jde lépe.

23.1.2015 v 9:20 | Karma článku: 39.06 | Přečteno: 2105 | Diskuse

Michael Sedláček

iDnes mi smazal příspěvek v diskuzi se slovem "BUZERANTI"

A to jenom proto, že obsahoval slovo BUZERANTI. A byl to příspěvek v diskuzi o tom, že budeme muset každý měsíc posílát další nablblé hlášení kvůli DPH. Tak já nevím, jak to teď je. Nás slovutný pan prezident zde veřejně zavedl nový slovník a legalizoval používání, dle mého názoru sprostých slov, ve veřejno-právních médiích a já nemohu napsat slovo buzerant.

7.11.2014 v 15:13 | Karma článku: 20.38 | Přečteno: 1139 | Diskuse

Michael Sedláček

Úlet paní Šabatové - ombudsmanky

Ombudsmanka Šabatová si s obhajobou hidžábu nedá pokoj. A bude pořád prudit. Teď nutí ředitelku školy, aby do sedmi dnů provedla změnu. Jinak to prý bude považovat za nevyslyšení svého doporučení k odstranění diskriminačního jednání. Toto prostě přeháníte, paní ombudsmanko. Dejte si kopretinu do vlasů a jděte do pryč.

3.10.2014 v 11:42 | Karma článku: 42.01 | Přečteno: 2529 | Diskuse

Michael Sedláček

Nestrašme si děti reklamou

Onehda jsem jel se svým tehdy osmiletým synem autem. Měli jsme puštěné rádio, běžel reklamní blok a po jeho skončení se ze zadního sedadla ozvalo: „A tatí, co je to ta sexuální síla.“ Z hlavy se mi zakouřilo, jak rychle jsem vymýšlel odpověď, která mu to vysvětlí, a moc se v tom nezamotám. Jak to tenkrát dopadlo, si již dnes nepamatuji, ale nicméně mi došlo, že i tyto malé děti reklamu poslouchají a vnímají.

21.9.2014 v 14:25 | Karma článku: 18.06 | Přečteno: 964 | Diskuse

Michael Sedláček

Volební sliby a neb nic neříkající hesla

Volební stany na nás začali útočit svou předvolební propagací. Kam se podíváte, tak tam jsou rozvěšena volební hesla. Vcelku úderná, ale nic neříkající. Je to samé splníme, zajistíme, uděláme, nepokrademe, nedovolíme atd. Sama realizace těchto hesel bude velmi obtížná. Všechny politické strany hlásají, co všechno chtějí udělat. Ale nikde jsem nenašel, jak to chtějí udělat. Kde na to vezmou peníze a politický mandát. Zkusme se na některá podívat.

10.9.2014 v 14:30 | Karma článku: 14.75 | Přečteno: 462 | Diskuse

Michael Sedláček

Kam kráčíš česká justice?

Tak jsem dnes dostal obžalobu, nebyla na mě. Byla na jednoho muže, který se nám vloupal do firmy. Naštěstí toho moc nestihl odnést, ale bohužel jsem díky tomu účastníkem taškařice zvané soudní líčení. Po přečtení obžaloby jsem se vzteky rozpálil do běla. Kdybych zde uvedl jeho jméno, tak mám asi větší postih, než dostal on po 34 vloupáních.

1.9.2014 v 14:24 | Karma článku: 38.67 | Přečteno: 1426 | Diskuse

Michael Sedláček

Ach ta proradná Blanka

To si tak ženu autem po Letenské pláni a v té závratné rychlosti mám mnoho dlouhých minut, než ji přejedu, na přemýšlení o tom, jaké by to bylo pěkné se na jižním konci Prahy zanořit do tunelu a na severním z něj zase vyjet. Ale musí mě hřát pocit, že to s námi naši primátoři myslí dobře. Jak ten současný, který zuby nehty hlídá, aby Blanka nestála více. Tak ten minulý (P. Bém), který také vše dělal jenom po občany. A přesto mi to nějak nesedí.

24.4.2014 v 11:12 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 396 | Diskuse

Michael Sedláček

Bohuslave Sobotko, trochu soudnosti by neuškodilo

Takže si to shrňme, náš nový premiér udělal jeden ze svých prvních kroků ve své nové funkci. Připravil dvou stránkový dopis pro prezidenta republiky, ve kterém mu sděloval jména svých potenciálních ministrů. Tento dopis stvořil 20.1.2014. Náš nezáludný a přívětivý prezident mu ho dne 29.1.2014 omlátil o hlavu.

31.1.2014 v 11:42 | Karma článku: 46.86 | Přečteno: 16285 | Diskuse

Michael Sedláček

Nová formule politiků – já odejdu.

Také jste si toho všimli, jak se naši současní politici naučili tuto větu používat. Včera jí vyřkla adeptka na ministryni sociálních věcí paní Marksová-Tominová. Ta sedí ve správní radě firmy, po které úřad práce vymáhá 20 miliónů korun.

28.1.2014 v 9:15 | Karma článku: 27.47 | Přečteno: 764 | Diskuse

Michael Sedláček

Já Virotik I

Ve své naivitě jsem si vždy myslel, že hlava státu je člověk, který je uvážlivý, charakterní a vzor pro ostatní. Teď jsem přišel o iluze. Nechci mít za hlavu státu svatouška, který je 100% bez chyb a neřestí. To by byl buď robot a nebo by nám strašně lhal. Ale ten materiál co tam je teď, to je síla. Jeho virotické eskapády jsou sice smutné, ne zcela hodné hlavy státu, ale komu z nás se to někdy nestalo.

9.1.2014 v 10:01 | Karma článku: 46.70 | Přečteno: 14930 | Diskuse

Michael Sedláček

Vláda dá armádě miliardu navíc, hurá, hurá, hurá

To se dobře poslouchá, když jsme v poslední době neustále bombardováni informacemi, jak je na tom stát zle. Na začátku roku byla zvýšena sazba DPH, protože je zle. Teď nám Česká národní banka sama od sebe zdražila euro, protože je zle. A vláda, která nebyla nikým schválená, tak ta rozhazuje peníze.

15.11.2013 v 9:10 | Karma článku: 21.62 | Přečteno: 733 | Diskuse

Michael Sedláček

Ale no tak, paní prezidentová po 24 hodinách

Včera na iDnes vyšel článek, kde si paní prezidentová stěžuje, jak si národ dělá legraci z jejího nemocného manžela. Jak si ho lidé neváží a přitom jak on je tak pečlivý pacient, který dbá rady lékařů. Já jsem si dovolil na tento článek reagovat ve svém blogu. Nejsem žádný spisovatel a moje dosavadní blogy neměly valného úspěchu. Ale proč nevyjádřit svůj názor, za který se nestydím a nebojím se pod něj podepsat.

8.11.2013 v 9:40 | Karma článku: 38.35 | Přečteno: 2878 | Diskuse

Michael Sedláček

Ale no tak, paní prezidentová

Dnes na iDnes vyšel článek, kde si paní prezidentová stěžuje, jak si národ dělá legraci z jejího nemocného manžela. Jak si ho lidé neváží a přitom jak on je tak pečlivý pacient, který dbá rady lékařů.

7.11.2013 v 9:42 | Karma článku: 49.32 | Přečteno: 48294 | Diskuse

Michael Sedláček

Volím pravici, volím levici, volím ...

Tak se nám blíží volby. Sám si v hlavě přemítám, zda k volbám vůbec půjdu, či koho vlastně volit. V rámci toho jsem si začal všímat volební kampaně jednotlivých stran. Do té doby, než jsem začal psát tento článek, tak jsem si vystačil pouze s venkovní reklamou jednotlivých stran, jejich weby jsem si otevřel až teď. A ještě více se nestačím divit.

2.10.2013 v 8:42 | Karma článku: 13.71 | Přečteno: 771 | Diskuse
Počet článků 27 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4118

Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).