Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velice mě pobavila nechtěná záležitost ohledně Vašeho článku - v okamžiku, kdy jsem četl kritický článek na adresu p. Babiše, se na mě šibalsky usmíval z pravé lišty a volal svými hesly něco o poslancích bez imunity ... jaká to ironie ...

0 0
možnosti
MS

No,netýká se to jen pana Babiše ale jeho jméno jde celým článkem že?:-)[>-]

1 0
možnosti
MS

No, jestli to nebude tím, že on mi poslal ten dopis.

0 0
možnosti
PV

napsal jste pravdu, a diky tomu, ze nemusime volit ani soucasne politiky, ani pana Babise, by se dalo rici, ze muzeme byt vitezi voleb my, volici. bohuzel jsem nenasel u zadne medializovane (parlamentni ci neparlamentni) strany v programu majetkovou odpovednost politiku.

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste nehledal. Zkuste Úsvit a Svobodné. Ti to mají v programu.

1 0
možnosti
Foto

Karma a díky za výstižný pohled na situaci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4119x
Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).

Seznam rubrik