Ale no tak, paní prezidentová po 24 hodinách

8. 11. 2013 9:40:00
Včera na iDnes vyšel článek, kde si paní prezidentová stěžuje, jak si národ dělá legraci z jejího nemocného manžela. Jak si ho lidé neváží a přitom jak on je tak pečlivý pacient, který dbá rady lékařů. Já jsem si dovolil na tento článek reagovat ve svém blogu. Nejsem žádný spisovatel a moje dosavadní blogy neměly valného úspěchu. Ale proč nevyjádřit svůj názor, za který se nestydím a nebojím se pod něj podepsat.

Nejdříve to mělo pomalý náběh, ale pak se počítadlo přístupů roztočilo jako počítadlo na stojanu, když tankuji naftu. Zároveň s tím nastal přísun reakcí. A to jak do diskuze, tak do mého emailu. A nestačil jsem se divit. Jelikož jsem ješitný, tak mi udělaly radost pozitivní reakce. Už jenom to, že někdo napíše „dobrý“ či „karma“ velmi potěší. Byli diskutéři, kteří doplnili svůj názor. Ať negativní či pozitivní, ale je to jejich názor a ten jim nelze upřít. Byli tací, kteří poděkovali za to, že jsem jim ušetřil práci s psaním něčeho podobného. Lehce se rozvinula debata, zda pan prezident zakopl o čubu nebo o Čubu.

Dva diskutéři v rámci této debaty provětrali svůj asi odvěký spor, který neopomenou vytáhnout ihned, jak na sebe v diskuzi natrefí.

Pak zde byly reakce, které jsem naprosto nepochopil. Jejich pisateli jsem byl obviněn že jsem z Topky. Že jsem volil knížete za prezidenta. Další ihned psali, že současný prezident byl zvolen naprosto demokraticky. A že zpochybňuji jeho mandát. Ale to jsem přeci nikde nezpochybnil.

Jedna paní mi do emailu napsala „Paní prezidentová má pravdu. Vás vnímám jako zlého, omezeného a hloupého. Zřejmě jste volič TOP kradous.“ A protože ona je ta správná, tak se radši nepodepsala. Tak jsem jí odepsal, že jsem si dovolil pouze vyjádřit svůj názor. A přišla mi tato odpověď „Osočováním pana prezidenta se v tomto státě nezabývá jenom negramotný. Jsem rada, že váš oblíbenec kníže a Co, zůstali mimo Hrad. Pan Zeman není dokonaly, a kdo ? Snad Vy ? Já mám pocit, že to bude jenom vás pocit... Tímto vám vyjadřuji svůj názor, a tímto pro mne tato výměna názoru končí.“ Podepsáno Olga. Nechal jsem to v původní neopravené verzi. Já jsem nikde nic o svých oblíbencích nepsal. Já jsem ale vůbec nepsal o volbě prezidenta. Já jsem přeci psal o tom, jak se člověk, který se do tohoto úřadu dostal, k němu chová. Tak proč hned takovéto osočování. Nechápu. Třeba až vyrostu, tak to pochopím.

A máme tu další email „u havla nevadil alkohol,cigarety,ozrali kamosi bludy co sliboval, ani hry protkane alkoholem, ani to ze je jen kulisak - bez vzdelani pro hlavu statu. mozna je to o tom, ze Zeman je tim schopnym, ktery dela blby z blbu a ti se rozciluji.- to je muj nazor. Snad nechcete namluvit narodu, ze by byl tak ubohy a opije se, kdyz ho bude sledovat TV. Podceneni jeho IQ, ale utisujici leky ev.zdravotni problemy k veku jsou jasne. Uz je vam jako jemu?Tak gumujte hlavy tohoto uboheho naroda abstinentu... skocili na to. Manzelka by mela sdelit jake leky mu nase zdravotnictvi dopreje.“ Také v původní verzi a také nepodepsaný. K tomu bych měl asi jednu jedinou připomínku. Žádný vyhledávač mi nenašel školu pro prezidenty. A to že měl jeho kancléř informovat o jeho nemoci jsem ve svém blogu psal. Jo a vlastně ještě jednu připomínku. Mám pocit, že jsme na předních pozicích ve spotřebě alkoholu či piva a tak se o národu abstinentů moc psát nedá.

Jeden diskutující to dotáhl tak daleko, že psal o tom, že pan kníže jezdí na Bilderberg. V duchu jsem si představil odpověď pana knížete „No víte, ona je tam taková pěkná šťabajzna a tak se na ní jezdím podívat.“ A někteří za tím vidí spiknutí zednářů a hned to musí všude napsat. Pak zde byly rázem Sudety a Hitler. Nestačil jsem se divit, kam se onen diskutující stihl během chvilky dostat. Proč sem knížete zase tahají? O něm jsem přeci nepsal.

Další diskutující obvinil média a jejich majitele, že novináři překrucují výroky hlavy státu, protože on má celý mediální svět na háku. Nevím, jak se dají překroutit projevy v přímém přenosu, zda lze tak rychle domalovat cigaretu a zahalit tvář do dýmu. Ale podle tohoto pisatele asi ano.

A nakonec jsem byl obviněn, že jsem „neposkvrněný asketa čistý jako lilium“. Tak to rozhodně nejsem. Nevím, jak k tomu pisatel došel a můj dotaz mi neodpověděl.

Reakce na můj článek mě zase vrátily na zem. Jsou mezi námi tací, kteří si budou pořád mlít svou i když je to úplně mimo mísu. Stále jsou mezi námi lidé, kteří nechápou, že lze vyjádřit i svůj názor a navrch se pod něj podepsat. Asi jste zjistili, že nejsem žádný velký pisatel. A tak se omlouvám za styl, jakým píši. A jestli jste tam našli gramatické chyby, tak nad nimi, prosím, přimhuřte oko.

Ale prosím, neberte mi můj názor.

Autor: Michael Sedláček | pátek 8.11.2013 9:40 | karma článku: 38.35 | přečteno: 2878x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.81 | Přečteno: 207 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 15.52 | Přečteno: 347 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 98 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.72 | Přečteno: 564 | Diskuse
Počet článků 27 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4118

Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...