Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nestrašme si děti reklamou

21. 09. 2014 14:25:00
Onehda jsem jel se svým tehdy osmiletým synem autem. Měli jsme puštěné rádio, běžel reklamní blok a po jeho skončení se ze zadního sedadla ozvalo: „A tatí, co je to ta sexuální síla.“ Z hlavy se mi zakouřilo, jak rychle jsem vymýšlel odpověď, která mu to vysvětlí, a moc se v tom nezamotám. Jak to tenkrát dopadlo, si již dnes nepamatuji, ale nicméně mi došlo, že i tyto malé děti reklamu poslouchají a vnímají.

Já být malým chlapcem, tak již teď mám trauma z toho, že se v dospělosti nevyspím. Protože budu muset pořád běhat na záchod. A když u toho vzbudím tu paní, co bude spát vedle mě, tak budu v průseru, protože se nedostaví to, co ona očekává. A že nebudeme moci hned.

Malá děvčata zase musí očekávat, že některé jejich dny se budou nést ve znamení zašpiněné postele a nemožnosti jít s kamarádkami do kavárny. Následně, že je budou zákonitě pronásledovat záněty močových cest a vaginální problémy.

Pro obě pohlaví bude noční můrou to, že je čeká neprůchodnost střev a zažívací problémy. A potom je určitě čekají problémy s klouby. Nakonec se ani nenají, protože jejich zubní protéza bude pořád padat.

Tedy potud, pokud nebudou jíst, užívat či používat ty správné prostředky. Hlavičky malé začnou přemýšlet: „No jo, ale kdy s tím začít, aby nebylo pozdě? A to, že jsem se včera v noci počůral, to je jako ono? Už je to tu? Tak brzy? A měl jsem problém zvednout tašku s nákupem. Opustila mě moje síla? Proč už teď vždyť jsem malý. Sakra neměl bych začít baštit ty pilule z reklamy?“ A trauma je tu.

Proč si strašíme naše děti již v útlém věku, kdy ony reklamou nechápou. Proč se musí při hokeji dívat na úplně debilní reklamu na to, že nějaký frajer s úplně červeným ksichtem může hned. Reklama je to debilní, z mého hlediska nevhodná, a hlavně před 22.00 nevysílatelná.

Dle mého názoru by se tato reklama měla vysílat úměrně k věku konzumentů. A reklama na zlepšování erekce rozhodně nepatří do odpoledního vysílání. Reklamní agentury by měly své zákazníky přesvědčit, že odpolední čas není rozhodně na tuto reklamu vhodný. A inzerent by měl jejich připomínku vzít, protože oni tomu rozumí (tedy alespoň by měli). A neměla by to být bezostyšná honba za tím, jak vyluxovat reklamní rozpočet klienta do poslední koruny v co nejkratším čase. Ano chápu, je to jednoduché, klient to chce, médium přihodí nějaké časy za lepší cenu atd. Klasické kolečko reklamy. Ale to u toho nemůžeme být alespoň trochu soudní?

To jsme doopravdy došli tak daleko, že nebudeme na nikoho brát ohled a budeme hrnout jakoukoliv reklamu o sto šest 24 hodin denně? Zajímal se nějaký reklamní expert tím, zda to případné konzumenty spíše neodrazuje? Já za sebe mohu říci, že mě by to bývalo bylo od koupě odradilo. Resp. nepřesvědčilo by mě to. Dobrý výrobek nepotřebuje tak masivní podporu za každou cenu. A ne že bych to potřeboval to tedy určitě ne, ale já tomu tak moc nevěřím.

Autor: Michael Sedláček | neděle 21.9.2014 14:25 | karma článku: 17.58 | přečteno: 961x

Další články blogera

Michael Sedláček

Omluví se, neomluví se na hradě panu Schapirovi?

Chtěl jsem komentovat to, co náš hradní pán a jeho kašpárek předvedli ve vztahu k panu velvyslanci. Při psaní textu jsem se tam na...., že jsem text smazal. A shrnu to do jednoduchého textu.

10.11.2016 v 14:42 | Karma článku: 21.88 | Přečteno: 490 | Diskuse

Michael Sedláček

Demence státního úředníka

Náš stát mě již několik dlouhých let zásobuje statistickými výkazy, které chce, aby jim vyplnil. Nezapomene vždy náležitě zdůraznit, kolik mě to bude stát, když to neudělám.

8.4.2016 v 10:05 | Karma článku: 37.24 | Přečteno: 1634 | Diskuse

Michael Sedláček

Plíživě a pomalu to přichází.

Děje se to každý den. Pomalu denně se setkáváme s novými nařízeními, předpisy a zákony. Denně na nás někde vyjukne nové, MUSÍŠ. Co se za tím skrývá. Vždy nějaké nové povinnosti či zákazy.

8.3.2016 v 7:23 | Karma článku: 38.83 | Přečteno: 1559 | Diskuse

Michael Sedláček

EET aneb Echtovní Evidence Tržeb

Nejdříve začnu tím, že tento princip vůbec nechápu. Nevím, jak má zamezit černé ekonomice. Jestliže mi řemeslník nevystaví účtenku, tak není co evidovat. A jestliže jí vystaví, tak existuje a příjem je na světě.

3.3.2016 v 16:29 | Karma článku: 35.19 | Přečteno: 1227 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Klára Tůmová

Hlídání divé zvěře, den pátý

"...sometimes I just fall and break, sometimes it just overflows, I can't take no more, I can't take no more, no more..." Právě v této fázi slavného videoklipu se hrdinka vrhá z okna. Já mám chuť řvát, tohle snad už není možné!

17.8.2017 v 18:02 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 89 | Diskuse

Tomáš Králíček

Fašista Mosley zabil nadějného politika sira Oswalda Mosleyho

Sir Oswald Mosley patří mezi nejpozoruhodnější politiky britské historie 20. století. Jeho přerod ve vůdce britského fašismu byl ale jedním z jeho nejhorších politických rozhodnutí. Definitivně tím zabil sebe - nadějného politika.

17.8.2017 v 14:13 | Karma článku: 9.41 | Přečteno: 261 | Diskuse

Jiří Turner

Potvrzeno! Brouk Pytlík je nesmrtelný!

Mohlo by se zdát, že se to rozumí samo sebou, protože kreslení hrdinové jsou nesmrtelní z podstaty věci, ale nesmrtelný je zjevně i jeho předobraz, stejně jako používané příměry.

17.8.2017 v 12:05 | Karma článku: 15.08 | Přečteno: 775 | Diskuse

Libuse Palkova

Proč ze mě nikdy nebude modelka

Dřív byly vzorem pro mladé dívky manekýny, dneska je nahradily a zcela vytlačily modelky. Holky které po kariéře modelky netouží, nejsou prý normální. Opravdu se všechny chtějí jen promenádovat před kamerami?

17.8.2017 v 11:25 | Karma článku: 9.59 | Přečteno: 751 | Diskuse

Marek Valiček

...co vy tady takhle při mlíku?

Takový to idylický ráno na vsi u konzumu. Nikam se neženete, protože vás netlačej povinnosti a tak si u stolu před kvelbem dáte rohlík a mlíko k němu přímo z krabice.

17.8.2017 v 10:24 | Karma článku: 29.95 | Přečteno: 779 | Diskuse
Počet článků 27 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4108

Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).

Seznam rubrik

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.