Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nestrašme si děti reklamou

21. 09. 2014 14:25:00
Onehda jsem jel se svým tehdy osmiletým synem autem. Měli jsme puštěné rádio, běžel reklamní blok a po jeho skončení se ze zadního sedadla ozvalo: „A tatí, co je to ta sexuální síla.“ Z hlavy se mi zakouřilo, jak rychle jsem vymýšlel odpověď, která mu to vysvětlí, a moc se v tom nezamotám. Jak to tenkrát dopadlo, si již dnes nepamatuji, ale nicméně mi došlo, že i tyto malé děti reklamu poslouchají a vnímají.

Já být malým chlapcem, tak již teď mám trauma z toho, že se v dospělosti nevyspím. Protože budu muset pořád běhat na záchod. A když u toho vzbudím tu paní, co bude spát vedle mě, tak budu v průseru, protože se nedostaví to, co ona očekává. A že nebudeme moci hned.

Malá děvčata zase musí očekávat, že některé jejich dny se budou nést ve znamení zašpiněné postele a nemožnosti jít s kamarádkami do kavárny. Následně, že je budou zákonitě pronásledovat záněty močových cest a vaginální problémy.

Pro obě pohlaví bude noční můrou to, že je čeká neprůchodnost střev a zažívací problémy. A potom je určitě čekají problémy s klouby. Nakonec se ani nenají, protože jejich zubní protéza bude pořád padat.

Tedy potud, pokud nebudou jíst, užívat či používat ty správné prostředky. Hlavičky malé začnou přemýšlet: „No jo, ale kdy s tím začít, aby nebylo pozdě? A to, že jsem se včera v noci počůral, to je jako ono? Už je to tu? Tak brzy? A měl jsem problém zvednout tašku s nákupem. Opustila mě moje síla? Proč už teď vždyť jsem malý. Sakra neměl bych začít baštit ty pilule z reklamy?“ A trauma je tu.

Proč si strašíme naše děti již v útlém věku, kdy ony reklamou nechápou. Proč se musí při hokeji dívat na úplně debilní reklamu na to, že nějaký frajer s úplně červeným ksichtem může hned. Reklama je to debilní, z mého hlediska nevhodná, a hlavně před 22.00 nevysílatelná.

Dle mého názoru by se tato reklama měla vysílat úměrně k věku konzumentů. A reklama na zlepšování erekce rozhodně nepatří do odpoledního vysílání. Reklamní agentury by měly své zákazníky přesvědčit, že odpolední čas není rozhodně na tuto reklamu vhodný. A inzerent by měl jejich připomínku vzít, protože oni tomu rozumí (tedy alespoň by měli). A neměla by to být bezostyšná honba za tím, jak vyluxovat reklamní rozpočet klienta do poslední koruny v co nejkratším čase. Ano chápu, je to jednoduché, klient to chce, médium přihodí nějaké časy za lepší cenu atd. Klasické kolečko reklamy. Ale to u toho nemůžeme být alespoň trochu soudní?

To jsme doopravdy došli tak daleko, že nebudeme na nikoho brát ohled a budeme hrnout jakoukoliv reklamu o sto šest 24 hodin denně? Zajímal se nějaký reklamní expert tím, zda to případné konzumenty spíše neodrazuje? Já za sebe mohu říci, že mě by to bývalo bylo od koupě odradilo. Resp. nepřesvědčilo by mě to. Dobrý výrobek nepotřebuje tak masivní podporu za každou cenu. A ne že bych to potřeboval to tedy určitě ne, ale já tomu tak moc nevěřím.

Autor: Michael Sedláček | neděle 21.9.2014 14:25 | karma článku: 17.58 | přečteno: 961x

Další články blogera

Michael Sedláček

Omluví se, neomluví se na hradě panu Schapirovi?

Chtěl jsem komentovat to, co náš hradní pán a jeho kašpárek předvedli ve vztahu k panu velvyslanci. Při psaní textu jsem se tam na...., že jsem text smazal. A shrnu to do jednoduchého textu.

10.11.2016 v 14:42 | Karma článku: 21.34 | Přečteno: 484 | Diskuse

Michael Sedláček

Demence státního úředníka

Náš stát mě již několik dlouhých let zásobuje statistickými výkazy, které chce, aby jim vyplnil. Nezapomene vždy náležitě zdůraznit, kolik mě to bude stát, když to neudělám.

8.4.2016 v 10:05 | Karma článku: 37.24 | Přečteno: 1631 | Diskuse

Michael Sedláček

Plíživě a pomalu to přichází.

Děje se to každý den. Pomalu denně se setkáváme s novými nařízeními, předpisy a zákony. Denně na nás někde vyjukne nové, MUSÍŠ. Co se za tím skrývá. Vždy nějaké nové povinnosti či zákazy.

8.3.2016 v 7:23 | Karma článku: 38.83 | Přečteno: 1559 | Diskuse

Michael Sedláček

EET aneb Echtovní Evidence Tržeb

Nejdříve začnu tím, že tento princip vůbec nechápu. Nevím, jak má zamezit černé ekonomice. Jestliže mi řemeslník nevystaví účtenku, tak není co evidovat. A jestliže jí vystaví, tak existuje a příjem je na světě.

3.3.2016 v 16:29 | Karma článku: 35.19 | Přečteno: 1225 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jana Slaninová

Houbový děda a dítě z hadích ocásků

Období hub mi vzdycky zavoní lesem, ranní mlhou, čerstvě zapálenou cigaretou a kolínskou. Samozřejmě si vybavím i tu vůni hub, ale některé vůně jsou v mé pachové paměti vyraženy kovovým razidlem asi navždy.

27.6.2017 v 11:45 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse

David Gruber

Lysá hora – vítání rána – slunce pod nohama

Přivítat v období letního slunovratu východ slunce na nejvyšší hoře našich Beskyd, to tak nějak patří ke všeobecnému vzdělání každého našince, přinejmenším moravskoslezslého. Podělím se i s fotografiemi o osobní zážitek.

27.6.2017 v 9:51 | Karma článku: 11.03 | Přečteno: 241 | Diskuse

Štěpán Bicera

Ti od bílého vraha

Tak Jihoafričané pokřikovali na rodinu Radovana Krejčíře po jeho odsouzení na pětatřicet let vězení za zosnování vražd. Vyšetřováni kvůli praní špinavých peněz byla i jeho rodina, která tam přišla o veškerý majetek.

27.6.2017 v 8:04 | Karma článku: 25.45 | Přečteno: 474 | Diskuse

Helena Vlachová

Co ve sdělovacích prostředcích postrádám

V televizi se velmi často vysílají dokumenty, zachycují etapy druhé světové války, přední nacisty, jejich životy. Ale proč se nevysílá něco víc o normalizaci v Československu?

27.6.2017 v 5:44 | Karma článku: 17.33 | Přečteno: 573 | Diskuse

Jan Andrle

Když je mi smutno...

... zapaluji si svíčku a zírám do plamene, jak už jsem kdysi z Anglie psal, ale mám i jiné terapie. Třeba si pouštím Katedrálu o třech dějstvích, tak nádherně stvořenou panem Zdeňkem Mahlerem a ČT.

27.6.2017 v 2:05 | Karma článku: 13.42 | Přečteno: 260 | Diskuse
Počet článků 27 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4107

Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).

Seznam rubrik

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.