Michael Sedláček

Životem unavený, starostmi strhaný a jinak v pohodě (když si vezmu všechny prášky).
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4119x

Seznam rubrik

Michael Sedláček

Otevřený dopis Martinu Kocourkovi

Tak jsem z tebe nějaký rozpačitý. Ze začátku tvé politické kariéry jsem Ti docela fandil. Říkal jsem si kluk jeden šikovná. Promiň, že Ti tykám, ale do školy jsme spolu chodili a nějaké ty přednášky a cvičení jsme společně absolvovali.

21.11.2011 v 7:35 | Karma: 27,81 | Přečteno: 1333x | Diskuse| Politika

Michael Sedláček

Marketingová studie na Vltavě.

V letošním roce jsem sjel dvakrát na lodi řeku Vltavu. Pokaždé jsme začali ve Vyšším Brodě a pokaždé jsme skončili kvůli počasí ve Zlaté koruně. Poprvé jsem řeku absolvoval na začátku června se svými kamarády a poté v srpnu se svým osmiletým synem. Při první jízdě byla řeka ještě relativně čistá a lodí moc nejelo. Teprve při druhé jízdě jsem si uvědomil, jak se vodáctví neskutečně změnilo. Všichni jsme jezdili, jezdíme a budeme jezdit na vodu za zábavou, ale nepřerostlo nám to trochu přes hlavu?

2.11.2011 v 16:10 | Karma: 19,50 | Přečteno: 1574x | Diskuse| Společnost